Меню сайту
Календар
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Для розвитку пам"ятіГра «Снігова куля» (6-7 років)Мета: розвиток пам’яті, уваги Діти згадують, як збільшиться куля, коли її котити по снігу до снігової баби. Ведучий називає слово, дитина повторює це слово і додає своє, наступним повторює другий попередні слова і додає своє. Гра «Піктограми» (3-6 років) Мета: розвиток образної пам’яті Слід розпочати з коротких речень, дати добре зрозуміти дитині. Наприклад: кішка п’є молоко; Книжка лежить на столі; Капуста росте на городі; Дівчина сміється. Викладач малює піктограми. Потім дитина за його малюнками відтворює речення, з 4 років дитина сама може малювати піктограми. Гра «Здогадайся, що це?» (4-6 років) Мета: розвиток образної пам’яті Дитина закриває очі. Дорослий почергово дає, які-не-будь предмети, які дитина спочатку мовчки всі обмацує, потім називає їх. Якщо вона не змогла визначити якихось предметів, нехай опише, який він був на дотик (холодний/ теплий, важкий/легкий, твердий/ м’який). Можливий перелік предметів: тенісний м’ячик, шмат хутра, ложка, годинник, дерев’яний кубик, гумка, прапорець, фломастер. Гра «Магазин»(3-5 років) Мета: розвиток слухової пам’яті Ведучий уявно посилає дитину в магазин і пропонує запам’ятати всі предмети, які необхідно купити. Прочитати 2-3 предмети, поступово збільшуємо їх кількість у цій грі корисно поміняти ролі. Гра «Опиши друга» (3-5 років) Мета: розвиток спостережливості, пам’яті, комунікабельності. З групи дітей вибирають двох, ставлять спиною один до одного. Вони по черзі описують зовнішність один одного (очі, одяг). Ведучий за потреби підкреслює зовнішні риси дітей. Гра «Що підходить?» (4-5 років) Мета: розвиток асоціативного мислення, короткочасна пам’ять Розкладають картки з різними зображеннями: квітка, ложка, стіл, кубики, гребінець. Потім називають слова: свято, сон, обід, гра, волосся. Дитина має підібрати картки, що викликають в неї асоціації з цими словами. Після цього слід показати дитині обрані картинки; а вона повинна відтворити слова, які потрібно було запам’ятати через асоціації. Гра «Хто більше» (5-6 років) Мета: розвиток дедуктивності, креативного мислення Назвати якнайбільше предметів і явищ, які можуть бути: червоними, залізними, круглими, скляними, безкінечними. Гра «У кого більше доказів?» (5-7 років) Мета: розвиток логічного мислення, зв’язного мовлення.
– Сваритися погано, тому що… – Краще мати багато друзів, тому що.. – Мати собаки-це чудово.. – Одягатися краще, тому що.. – Дивитися довго телевізор шкідливо…
|