Меню сайту
Календар
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Для розвитку увагиГра «Чотири стихії» (4-6 роки)Мета: розвиток уваги, пов’язані з координацією рухів. Гравці сидять у колі. Ведучий домовляється з ними, що на слово «земля», вимовлене ним, усі повинні опускати руки вниз; «вода» – витягнути руки вперед; «повітря» – вгору; «вогонь» – виконувати обертальні рухи руками; хто помиляється випадає з гри. Гра «Пальці» (4-6 років) Мета: розвиток уміння зосереджуватися і утримання уваги. Гравці сидять у колі. Руки на колінах, пальці, крім великих переплетені. По команді ведучого діти починають повільно обертати великі пальці одним навколо іншого в напрямку, слідуючи за тим, щоб вони не торкалися один одного. Необхідно зосереджувати увагу на цьому русі. Вправа закінчується через 3-5 хвилин, по команді ведучого. Гра «Прислів’я» (5-7 років) Мета: розвиток уваги. 1 учасник гри – відгадувач. Він виходить із приміщення. Кожна дитина отримує по 1 слову відомого прислів’я. Входить відгадувач, за командою відгадую чого учасники вимовляють по черзі кожний своє слово. Потрібно повторювати слово. Гра «Хто уважний?» (5-6 років) Мета: розвиток мимовільної уваги, оперативної пам’яті, класифікації Ведучий зачитує 6 слів з інтервалом у 2-3 секунди. Наприклад: цукерка – троянда – шоколад – ромашка – торт – тюльпан. Після цього дітям ставлять такі запитання: – Які назви квітів і скільки їх було у списку? – У які групи можна об’єднати ці слова? Гра «Так чи ні ?» (4-6 років) Мета: розвиток уваги Гравці стають у коло. Ведучий пояснює завдання: «Якщо ви згідні з твердженням, то піднімає вгору руку і кричить «ТАК», якщо не згодні – опускайте руку та кричіть «НІ» – Чи є в полі світлячки? – Чи є в морі рибки? – Чи є крила у теляти? – Чи є дзьоб у поросяти? – Чи є хвіст у півня? – Чи є ключ у скрипці? – Чи є рима у вірша? – Чи нема помилки? Гра «Стеж за рухом і словом » (4-6 років) Мета: розвиток розподільної уваги. Ведучий говорить, що діти повинні показати: ніс, рот, плечі, вухо, але при цьому сам «помиляється». Наприклад: показати брови, а говорити «вухо». Гра "Будь уважним" Ведучий пропонує відшукати на кожному малюнку зайву фігуру. Дитина повинна пояснити свій вибір. |