Субота, 20.04.2024, 02:23

Мій сайт

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 606
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Як оцінювати шкільні успіхи своїх дітей

Як оцінювати шкільні успіхи своїх дітей

Як ставитись до шкільної оцінки в сім'ї? Як зробити так, щоб ваше ставлення позитивно впливало на вашу дитину, а не ще більше її пригнічувало?                                                

Правило 1: заспокойтесь Пам'ятайте, що спілкуватися в люті, роздратуванні – все одно, що включити в автомобілі "газ" і натиснути на 
                     гальма.
Правило 2: не поспішайте.  Не очікуйте від дитини все і зараз.
Правило 3: безумовна любов.  Ви любите свою дитину, незважаючи на її успіхи у школі. Вона відчуває вашу любов і це допомагає їй бути 
                     впевненою в собі і подолати невдачі. А як же ставитися до невдач?.. Вона вас засмучує і... все.
Правило 4: не бийте лежачого. Двійка, а для когось і четвірка – достатнє покарання, тому недоцільно двічі карати за одні і ті ж помилки. 
                     Дитина очікує від батьків не докорів, а спокійної допомоги.
Правило5: щоб позбавити дитину недоліків, намагайтеся вибрати один – той, якого ви хочете позбавитися найбільше, і говоріть тільки про 
                    нього.
Правило6: вибирайте найголовніше,  якщо вас турбує, наприклад, швидкість читання, не вимагайте одночасно і виразності, і переказу.
Правило 7: –  головне:  хваліть – виконавця, критикуйте – виконання. 
Правило 8: – найважче: оцінка повинна порівнювати сьогоднішні успіхи дитини з її власними вчорашніми, а не тільки з державними 
                    нормами оцінювання та неуспіхами сусідського Івана.
Правило 9: не скупіться на похвалу; 
будуючи стосунки з власною дитиною, не орієнтуйтеся тільки на шкільні оцінки. Нема такого 
                     двієчника, котрого нема за що похвалити.
Правило 10: виділіть у морі помилок острівок успіху, на якому зможе триматися, укорінюватися дитяча віра в себе і в успіх своїх навчальних 
                      зусиль. Оцінювати дитячу працю потрібно досить індивідуально, тактовно. 
Правило 11: ставте перед дитиною найбільш конкретні та реальні цілі, і вона спробує їх досягти. Не спокушайте дитину цілями, яких 
                       неможливо досягти.
Правило 12: не рвіть останню нитку. 
Досить часто дорослі вимагають, щоб до занять улюбленою справою (хобі) дитина виправила свою 
                        успішність у навчанні. У ряді випадків така заборона має стимулюючий характер і справді спонукає дитину до навчання. Та 
                       частіше буває так, коли справи з навчанням ще не дуже запущені і до нього ще є інтерес. Якщо ж його вже нема, а в дитини є 
                       хобі, галузь живого інтересу, то її треба не забороняти, а всіляко підтримувати, бо це та ниточка, за яку можна витягнути 
                       дитину до активного життя у навчанні.
 
 Для того, щоб усі правила виявились ефективними, необхідно їх об'єднати: дитина повинна бути не об'єктом, а співучасником власної оцінки, її слід навчити самостійно оцінювати свої досягнення. Уміння себе оцінювати є необхідним компонентом уміння вчитися – головного засобу подолання труднощів у навчанні.