№
|
Тема уроку
|
Дата
|
Ст.
підручника
|
58
|
К.Перелісна «Віхола».Складання усного малюнка.
|
|
|
59
|
Позакласне читання. Улюблені вірші про природу.
|
|
66-67
|
60
|
Підсумковий урок.
|
|
|
Поетична збірка 3
|
61-62
|
М.Вороний «Сніжинки», біографічна довідка.
|
|
68-69
|
63
|
Л.Забашта «Біли свято зими», «Берізонька», біографічна довідка.
Складання вірша – вітання з Новим роком.
|
|
70
|
64
|
Л.Забашта «Берізонька»
|
|
71
|
65
|
Підсумковий урок.
|
|
|
Поетична збірка 4
|
66
|
П.Воронько «Казка про рукавичку, «Причина» ,біографічна довідка. Знаходимо рими.
|
|
72-73
|
67
|
П.Воронько «Картина». Складання усного малюнка.
|
|
74
|
68
|
Художній образ. Інтонація. П.Воронько «В лісі є зелена хата»
|
|
74-75
|
69
|
Діалог. П.Воронько «Суничка-сестричка» Аналіз поезій П.Воронька.
|
|
76
|
70
|
В.Лучук «На блакитних заплавах…», «Білий вірш». Складання білого вірша.
|
|
77-78
|
71
|
Позакласне читання. Час поезії. Читання, складання віршів.
|
|
|
72
|
Розмірковую, уявляю, придивляюсь, прислухаюсь.
В.Лучук «Мак»,З.Мезантюк «Мак»
|
|
79-80
|
73
|
Переносне значення. Л.Костенко «Білочка восени», біографічна довідка.
|
|
80-81
|
74
|
Л.Костенко «Баба Віхола», «Пряля»
|
|
82-83
|
75
|
Л.Костенко «Соловейко застудився». Складання казки.
|
|
83-84
|
76
|
В.Скомаровський «Клени», біографічна довідка.
|
|
85-86
|
77
|
Настрій персонажа. В.Скомаровський «Щиглик»
|
|
86-87
|
78
|
В.Скомаровський «Козубок-колобок»
|
|
87-88
|
79
|
Позакласне читання. Бібліотечний час. Практичне ознайомлення учнів з поняттям «абонемент» та роботою бібліотекаря на абонементі. Формування умінь добирати книжки на певну тему.
|
|
|
80
|
Г.Чубач «У лісочку на пеньочку», біографічна довідка.
|
|
88-89
|
81
|
Розмірковую, уявляю, придивляюсь, прислухаюсь. Г.Чубач «Роса». Порівняння образів.
|
|
90
|
82
|
А. Костецький «Починається весна», біографічна довідка.
|
|
91
|
83
|
А. Костецький «Рибалка-дивак». Інсценування вірша.
|
|
92
|
84
|
А. Костецький «Не хочу». Проект «Збережи природу»
|
|
93
|
85
|
А.Камінчук «Баба-Віхола», «Котики вербові», біографічна довідка.
|
|
94-95
|
86
|
Звуконаслідування. А.Камінчук «Береза розвивається», «Ремез».
|
|
95-96
|
87
|
Т.Коломієць «Нагідка»
|
|
97-98
|
88
|
Вірші Ліни Костенко для дітей.
|
|
|
89
|
Т.Коломієць «Біле поле полотняне». Рушник-оберіг українського народу.
|
|
98-99
|
9091
|
І.Калинець «Про що розповіла нагідка». Порівняння образу квітки.
|
|
100-101
|
92
|
Гуморістичний вірш. І.Січовик (біографічна довідка) «Віддячила», «Хитра Киця». Характеристика персонажів.
|
|
101-105
|
93
|
І.Світличний (біографічна довідка) «Півень-горлопан», «Слухала лисичка солов’я».
|
|
106-107
|
94
|
Підсумковий урок за темою «Поетичні збірки»
|
|
|
Оповідання
|
95
|
Повчальна скринька оповідань. О.Копиленко(біографічна довідка) «Хоробре кошеня»
|
|
110-111
|
96
|
Позакласне читання. Озирнись навкруг. Оповідання про природу.
|
|
|
97
|
Ю.Старостенко (біографічна довідка) «Смилива зозулька»
|
|
111-113
|
98
|
М.Трублаїні (біографічна довідка) «Тико і Волохан»
|
|
113-114
|
99
|
М.Трублаїні «Хвиля-напасниця». Опис тундри, прибою.
|
|
115-116
|
100
|
Основна думка твору. В.Сухомлинський (біографічна довідка) «Які вони бідні». Читання в особах.
|
|
116-118
|
101
|
В.Сухомлинський «Верба - мов дівчина золотокоса».Переказ змісту оповідання за малюнками.
|
|
118-119
|
102
|
Характер персонажа. В.Артамонова (біографічна довідка) «Ясенок».
|
|
120-121
|
103
|
Портрет у художньому творі. В.Сенцовський (біографічна довідка) «Бабусин онучок». Створення усного портрету.
|
|
|
104
|
Позакласне читання. Вчимося бути людтми. Оповідання В.Сухомлинського.
|
|
122-124
|
105
|
А.М’ястківський (біографічна довідка) «Мудра голова». Читання в особах.
|
|
124-126
|
106
|
В. Струтинський (біографічна довідка) «Як дихае верба»
|
|
126-127
|
107
|
Скринька сміху. А. Григорук (біографічна довідка) « З курами лягай, з півнями вставай»
|
|
128-130
|
108
|
В.Нестайко (біографічна довідка) «Як ми літали в космос» Складання розповіді «Я мрію…»
|
|
130-136
|
109
|
Підсумковий урок за темою «Оповідання»
|
|
136
|
110
|
Позакласне читання. «Моя улюблена книжка» Презентація книги.
|
|
|
Літературні казки
|
111
|
Чарівна скринька казок.
|
|
137-138
|
112
|
І.Франко (біографічна довідка) «Лис Микита». Розповідь за малюнком.
|
|
139-141
|
113
|
Ю.Ярмиш «Та сама мишка». Порівняння казок.
|
|
141-143
|
114
|
В.Чухліб (біографічна довідка) «Заячий холодок». Читання в особах. Поміркуй і відгадай.
|
|
143-146
|
115
|
Скринька казок зарубіжних письменників. Шарль Перро (біографічна довідка) Складання казки за малюнками.
|
|
146-148
|
116
|
Шарль Перро»Попелюшка, або Соболевий черевичок»
|
|
149-151
|
117
|
Позакласне читання. Скринька казок. Казки народів світу. Презентація казки.
|
|
|
118
|
Ганс Крістіан Андерсен (біографічна довідка) «Принцеса на горошине».
|
|
151-153
|
119
|
Підсумковий урок за темою «Літературні казки»
|
|
153
|
120
|
Літературні ігри, інсценіровки. Завдання для читання влітку.
|
|
|
121
|
Підсумковий урок за рік.
|
|
|