№
|
Тема уроку
|
№ завдань
|
Кільк. год
|
Дата
|
І
|
УЗАГАЛЬНЕНЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС. АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ БЕЗ ПЕРЕХОДУ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД.
|
|
15год
|
|
1
|
Задачі уроків математики у 2 класі. Лічба в межах 20. Одноцифрові та двоцифрові числа. Задачі на знаходження суми і різниці(остачі).
|
1-10
|
1
|
|
2
|
Утворення чисел у межах 100. Послідовність чисел першої сотні. Порівняння чисел. Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць.
|
11-19
|
1
|
|
3
|
Розряд десятків. Розряд одиниць. Додавання та віднімання на основі десяткової нумерації. Порівняння двох числових виразів.
|
20-26
|
1
|
|
4
|
Істині та хибні числові рівності. Об’єднання фігур за спільною ознакою. Одиниці вимірювання часу: доба і тиждень.
|
27-36
|
1
|
|
5
|
Матем.диктант. Додавання і віднімання на основі десяткової нумерації. Задачі на різницеве порівняння.
|
37-43
|
1
|
|
6
|
Геометричні поняття:точка, пряма, відрізок, промінь. Круглі числа. Задачі, які містять зайві дані.
|
44-51
|
1
|
|
7
|
Одиниці вимірювання довжини. Вимірювання і побудова відрізків. Додавання і віднімання іменованих чисел.
|
52-60
|
1
|
|
8
|
Зв’язок компонентів при додаванні. Рівняння. Задачі на знаходження невідомого доданка.
|
61-68
|
1
|
|
9
|
Переставний закон додавання. Розв’язування задач за схемами.
|
69-78
|
1
|
|
10
|
Назви компонентів і результату дії віднімання. Знаходження невідомого компонента. Задачі на знаходження остачі.
|
79-85
|
1
|
|
11
|
Одиниця вимірювання маси. Рівняння. Розв’язування задач на знаходження невідомого від’ємника. Самостійна робота.
|
86-93
|
1
|
|
12
|
Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Одиниці вартості. Дії з іменованими числами.
|
94-101
|
1
|
|
13
|
Одиниця вимірювання місткості. Розв’язування задач за малюнками і схемами.
|
102-109
|
1
|
|
14
|
Контрольна робота.
|
|
1
|
|
15
|
Аналіз контрольної роботи. Закріплення вивченого. Додавання і віднімання у межах 100. Розв’язування задач. Многокутники.
|
110-117
|
1
|
|
ІІ
|
ТАБЛИЧНЕ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 20 З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД.
|
|
119 год
|
|
16
|
Додавання і віднімання числа 2 з переходом через десяток. Креслення відрізків. Пряма і обернена задача.
|
118-124
|
1
|
|
17
|
Додавання і віднімання числа 3 з переходом через десяток. Ламана її довжина. Розв’язування простих задач.
|
125-134
|
1
|
|
18
|
Додавання і віднімання числа 4. Вимірювання довжини ламаної. Розв’язування і порівняння простих задач.
|
135-142
|
1
|
|
19
|
Вираз із змінною. Знаходження значення виразу на одну дію. Кут. Побудова прямого кута.
|
143-152
|
1
|
|
20
|
Додавання і віднімання числа 5 з переходом через десяток. Поняття складеної задачі.
|
153-161
|
1
|
|
21
|
Многокутник та його елементи. Периметр многокутника.
|
162-169
|
1
|
|
22
|
Додавання і віднімання числа 6 з переходом через десяток. Прямокутник та його елементи. Властивості протилежних сторін прямокутника.
|
170-179
|
1
|
|
23
|
Додавання і віднімання числа 7 з переходом через десяток. Периметр прямокутника. Задачі на 2 дії.
|
180-188
|
1
|
|
24
|
Розв’язування задач за коротким записом. Порівняння іменованих чисел. Квадрат. Самостійна робота.
|
189-198
|
1
|
|
25
|
Додавання і віднімання числа 8 з переходом через десяток. Розв’язування задач на знаходження невідомого зменшуваного.
|
199-208
|
1
|
|
26
|
Знаходження значень виразів з буквеними даними. Периметр многокутника. Взаємозв’язок дій додавання і віднімання.
|
209-219
|
1
|
|
27
|
Додавання і віднімання числа 9 з переходом через десяток. Позначення геометричних фігур буквами латинського алфавіту.
|
220-227
|
1
|
|
28
|
Закріплення додавання і віднімання чисел з переходом через десяток. Застосування різних способів обчислення. Узагальнена таблиця додавання одноцифрових чисел. Периметр квадрата.
|
228-236
|
1
|
|
29
|
Додавання і віднімання іменованих чисел. Пояснення заданого розв’язання задачі. Порівняння периметра фігур.
|
237-245
|
1
|
|
30
|
Застосування дужок для запису чисел. Порядок виконання дій у виразах, що містять дужки. Складання і розв’язування задач за коротким записом.
|
246-255
|
1
|
|
31
|
Додавання до суми двох чисел. Віднімання числа від суми двох чисел. Розв’язування задач на дві дії. Самостійна робота.
|
256-264
|
1
|
|
32
|
Додавання до числа суми двох чисел. Віднімання суми двох чисел від третього числа. Знаходження значень виразів із зміною на дві дії.
|
265-273
|
1
|
|
33
|
Контрольна робота.
|
|
1
|
|
34
|
Аналіз контрольної роботи. Порівняння двох числових виразів. Розв’язування задач за коротким записом за допомогою виразу. Знаходження периметра прямокутника..
|
274-283
|
1
|
|
ІІІ
|
УСНЕ ДОДАВНЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 100 З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД.
|
|
27год
|
|
35
|
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового виду 37+6. Складені задачі.
|
284-291
|
1
|
|
36
|
Застосування прийомів усного додавання одноцифрового числа до двоцифрового у процесі розв’язування прикладів і задач.
|
292-300
|
1
|
|
37
|
Виконання додавання способом округлення. Розв’язування задач на дві дії.
|
301-308
|
1
|
|
38
|
Прийом округлення. Розв’язування задач двома способами. Геометричний матеріал.
|
309-317
|
1
|
|
39
|
Усне віднімання виду 40-8. Порівняння іменованих чисел.
|
318-326
|
1
|
|
40
|
Усне віднімання виду 35-7. Творча робота над задачею.
|
327-335
|
1
|
|
41
|
Закріплення прийому загального випадку віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. Творча робота над задачею.
|
36-350
|
1
|
|
42
|
Вирази зі змінною. Знаходження периметра геометричних фігур. Задачі із зайвими числовими даними.
|
351-360
|
1
|
|
43
|
Додавання виду 27+16. Розв’язування задач на 2 дії.
|
361-369
|
1
|
|
44
|
Додавання двоцифрових чисел виду 45+27 різними способами. Розв’язування задач на 2 дії, які є комбінаціями простих задач вивчених видів. Самостійна робота.
|
370-377
|
1
|
|
45
|
Додавання і віднімання іменованих чисел. Правила знаходження невідомих компонентів дій додавання і віднімання. Знаходження периметра прямокутника.
|
378-386
|
1
|
|
46
|
Порівняння іменованих чисел. Розв’язування задач на знаходження суми трьох доданків виразом.
|
387-395
|
1
|
|
47
|
Контрольна робота.
|
|
1
|
|
48
|
Аналіз контрольної роботи. Віднімання виду 45-27 різними способами. Довжина ламаної. Розв’язування задач на 2 дії.
|
396-404
|
1
|
|
49
|
Порядок виконання дії у виразах з дужками та без дужок. Задачі на дві дії, які містять вирази із дужками.
|
405-414
|
1
|
|
50
|
Одиниця вимірювання маси – центнер. Розв’язування задач двома способами
|
415-424
|
1
|
|
51
|
Віднімання виду 40-27 трьома способами
|
425-433
|
1
|
|
52
|
Знаходження значень виразів із зміною на одну та дві дії. Прямий кут. Побудова прямого кута на аркуші в клітинку.
|
434-442
|
1
|
|
53
|
Утворення істинних рівностей. Розв’язування складених задач а планом.
|
443-451
|
1
|
|
54
|
Перетворення іменованих чисел. Задачі на дві дії. Визначення периметра многокутників.
|
452-459
|
1
|
|
55
|
Самостійна робота. Коло, круг та їх елементи. Розв’язування та складання обернених задач до заданих.
|
460-467
|
1
|
|
56
|
Вимірювання радіусу та діаметра кола. Істинні висловлювання. Вирази зі змінною. Задачі на дві дії.
|
468-484
|
1
|
|
57
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Порівняння математичного виразу та числа. Розв’язування складених задач на дві та три дії.
|
485-492
|
1
|
|
58
|
Порівняння іменованих чисел. Складені задачі на збільшення числа на кілька одиниць та на знаходження решти. Самостійна робота.
|
493-500
|
1
|
|
59
|
Істинні рівності. Порівняння числових виразів. Складені задачі.
|
501-508
|
1
|
|
60
|
Контрольна робота.
|
|
1
|
|
61
|
Аналіз контрольної роботи. Закріплення вивченого. Вибіркове повторення.
|
509-515
|
1
|
|
ІV
|
МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ. ТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕНЯ.
|
|
55 год
|
|
62
|
Множення (ознайомлення з дією). Знак множення.
|
516-521
|
1
|
|
63
|
Читання прикладів на множення. Назви чисел при множенні. Складання і запис рівностей на множення за малюнками.
|
522-530
|
1
|
|
64
|
Переставний закон множення. Порівняння виразу на множення. Визначення довжини ламаної.
|
531-539
|
1
|
|
65
|
Зв’язок множення з додаванням. Таблиці множення та додавання числа 2. Задачі на множення.
|
540-547
|
1
|
|
66
|
Заміна додавання множенням. Поняття «на ..більше», « в.. більше».
Задачі на множення.
|
548-557
|
1
|
|
67
|
Самостійна робота. Ділення (ознайомлення з дією). Знак ділення. Задачі на ділення.
|
558-566
|
1
|
|
68
|
Зв’язок дій ділення і множення. Складання прикладів на ділення з прикладів на множення.
|
567-573
|
1
|
|
69
|
Складання таблиці ділення на 2. Задачі на ділення.
|
574-582
|
1
|
|
70
|
Знаходження значень виразів. Вирази із зміною. Задачі на множення та ділення. Самостійна робота.
|
583-592
|
1
|
|
71
|
Назви чисел при діленні. Поняття «на ..менше», « в .. менше». . Розв’язування задач за малюнками.
|
593-599
|
1
|
|
72
|
Порядок дій у виразах. Порівняння числових виразів. Задачі на ділення.
|
600-610
|
1
|
|
73
|
Вирази зі змінною. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Периметр квадрата.
|
611-619
|
1
|
|
74
|
Властивості множення і ділення на 1. Порівняння виразів.
|
620-627
|
1
|
|
75
|
Контрольна робота.
|
|
1
|
|
76
|
Аналіз контрольної роботи. Закріплення вивченого.
|
|
1
|
|
77
|
Складання таблиці множення числа 3. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Задачі на ділення.
|
628-635
|
1
|
|
78
|
Порядок дій у виразах з дужками.
|
635-644
|
1
|
|
79
|
Взаємозв’язок дій ділення і множення. Вирази зі змінною. Задачі на ділення.
|
645-655
|
1
|
|
80
|
Складання таблиці ділення на 3. Розв’язування задач на ділення
на 3.
|
656-663
|
1
|
|
81
|
Вправи на застосування таблиці множення та ділення на 3.
|
664-673
|
1
|
|
82
|
Знаходження значень виразів із зміною на одну та дві дії. Геометричний матеріал.
|
674-692
|
1
|
|
83
|
Складання таблиці множення числа 4. Застосування таблиці для розв’язування прикладів і задач.
|
693-700
|
1
|
|
84
|
Складання таблиці ділення на 4. Приклади і задачі на засвоєння таблиці ділення на 4. Обчислення значень виразів з буквеним компонентом.
|
701-708
|
1
|
|
85
|
Залежність між компонентами при множенні. Рівняння на знаходження невідомого множника. Геометричний матеріал.
|
709-718
|
1
|
|
86
|
Засвоєння таблиць множення і ділення. Залежність між компонентами при діленні. Рівняння на знаходження невідомого діленого і дільника.
|
719-728
|
1
|
|
87
|
Математичний диктант. Розв’язування прикладів і задач на застосування таблиці ділення на 4. Самостійна робота.
|
729-735
|
1
|
|
88
|
Складання таблиці множення числа 5. Розв’язування прикладів і задач на засвоєння таблиці множення числа 5.
|
736-743
|
1
|
|
89
|
Складання таблиці ділення на 5. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення і множення на 5.
|
744-752
|
1
|
|
90
|
Обчислення значень виразів з буквеним компонентом. Розв’язування задач.
|
753-761
|
1
|
|
91
|
Само диктант. Розв’язування рівнянь. Знаходження значень виразів.Периметр квадрата.
|
763-772
|
1
|
|
92
|
Складання таблиці множення числа 6. Доба, година, хвилина, секунда.
|
773-781
|
1
|
|
93
|
Визначення часу за годинником. Поняття високосний рік.
|
782-789
|
1
|
|
94
|
Математичний диктант. Табель-календар. Розв’язання задач на засвоєння таблиць множення і ділення.
|
790-799
|
1
|
|
95
|
Таблиця ділення на 6. Задачі на спосіб зведення до одиниці. Складання задач за схемою.
|
800-809
|
1
|
|
96
|
Розв’язування прикладів і задач на засвоєння таблиці ділення на 6. Розв’язання задач двома способами..
|
810-816
|
1
|
|
97
|
Порівняння задач. Складання задач за коротким записом.
|
817-825
|
1
|
|
98
|
Складання таблиці множення числа 7. Вправи і задачі на засвоєння таблиці.
|
826-834
|
1
|
|
99
|
Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій. Розв’язання задачі шляхом складання рівняння.
|
835-845
|
1
|
|
100
|
Таблиця ділення на 7. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 7. Самостійна робота.
|
846-854
|
1
|
|
101
|
Математичний диктант. Складання виразів за таблицею. Знаходження їх значення.
|
855-864
|
1
|
|
102
|
Залежність значення добутку від зміни одного множника при сталому другому. Залежність значення частки при зміні дільника. Порівняння виразів, не виконуючи дій.
|
865-877
|
1
|
|
103
|
Порівняння виразів. Визначення часу за годинником. Вправи на засвоєння таблиць ділення і множення.
|
878-887
|
1
|
|
104
|
Складання таблиці множення числа 8. Знаходження периметра прямокутника.
|
888-896
|
1
|
|
105
|
Математичний диктант. Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій. Геометричний матеріал.
|
897-904
|
1
|
|
106
|
Таблиця ділення на 8. Істинні та хибні рівності та нерівності. Задачі а дві дії. Самостійна робота.
|
905-914
|
1
|
|
107
|
Математичний диктант. Задачі з буквеними даними.
|
914-923
|
1
|
|
108
|
Складання таблиці множення числа 9. Вправи на засвоєння таблиці.
|
924-931
|
1
|
|
109
|
Математичний диктант. Вправи і задачі на засвоєння таблиць ділення і множення.
|
932-941
|
1
|
|
110
|
Таблиця ділення на 9. Приклади і задачі на засвоєння таблиць ділення і множення.
|
942-948
|
1
|
|
112
|
Множення 0. Множення на 0.Ділення 0. Неможливість ділення на 0.
|
949-957
|
1
|
|
113
|
Множення числа 10. Ділення на 10. Розв’язання задачі на 3 дії.
|
958-967
|
1
|
|
114
|
Вправи на засвоєння таблиць ділення і множення. Задача на кратне порівняння. Геометричний матеріал.
|
968-976
|
1
|
|
115
|
Контрольна робота.
|
|
1
|
|
116
|
Аналіз контрольної роботи. Закріплення вивченого. Розв’язання логічних задач.
|
977-985
|
1
|
|
V
|
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО У 2 КЛАСІ.
|
|
|
|
117
|
Усна і письмова нумерація чисел першої сотні. Табличне додавання і віднімання чисел у межах 20 з переходом через розряд.
|
1-7
|
1
|
|
118
|
Додавання і віднімання виду 26+8, 26-8. Обчислення значень виразів з буквеним компонентом. Задачі на 2 дії.
|
8-16
|
1
|
|
119
|
Додавання виду 35+27. Розв’язування рівнянь. Знаходження довжини ламаної лінії. Самостійна робота.
|
17-26
|
1
|
|
120
|
Віднімання виду 34-18. Розв’язування задач.
|
27-34
|
1
|
|
121
|
Контрольна робота.
|
|
1
|
|
122
|
Аналіз контр.роботи. Підсумок за рік.
|
|
1
|
|