ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
(за підручником О. В. Гнатюк )
№ |
Тема уроку
|
Дата |
Примітки |
Здоров`я людини (3 години) |
|||
1. |
Індивідуальні особливості росту й розвитку учнів. Практична робота:вимірювання зросту і маси тіла учнів |
|
ст.4-8 |
2. |
Здоров`я і хвороби. Профілактика захворювань |
|
ст.9-11 |
3. |
Інфекційні захворювання. Захист від інфекції |
|
ст.12-17 |
|
Фізична складова здоров`я (9 годин) |
|
|
4. |
Розпорядок дня школяра. Практична робота : складання розпорядку робочого дня. |
|
ст.18-21 |
5. |
Порядок і дисципліна |
|
ст.22-23 |
6 |
Користь активного відпочинку. Організація відпочинку у класі та вдома. Практична робота : планування вихідного дня |
|
ст.24-26 |
7. |
Ранкові та вечірні гігієнічні процедури. Практична робота : як правильно доглядати за порожниною рота. |
|
ст.27-30 |
8. |
Культура харчування. Практична робота : вибір корисних для здоров`я продуктів |
|
ст.31-34 |
9. |
Правила поведінки за столом |
|
ст.35-37 |
10. |
Фізичні вправи і здоров`я |
|
ст.38-40 |
11. |
Правила і процедури загартовування. Сонце. Повітря. Вода. |
|
ст. 41-45 |
12. |
Відповідність одягу сезону та погоді. Практична робота : гра « Вдягни ляльку» |
|
ст. 46 |
|
Соціальна складова здоров`я (13 годин) |
|
|
13. |
Права дитини. Обов`язки дитини вдома і в школі |
|
ст.47-52 |
14. |
Спілкування. Умови взаєморозуміння. Практична робота : моделювання ситуацій невербального спілкування |
|
ст.53-57 |
15. |
Будь обережним. Безпечні і небезпечні ситуації. Практична робота : створення списку джерел допомоги у небезпечних ситуаціях |
|
ст.58-60 |
16. |
Один удома. Небезпечні речовини (отруйні, горючі, легкозаймисті) |
|
ст.61-64 |
17. |
Вогонь-друг, вогонь-ворог. |
|
ст.65-67 |
18. |
Користування телевізором, комп`ютером, мобільним телефоном. Практична робота : створення пам`ятки щодо перегляду телевізійних передач, користування комп`ютером і мобільним телефоном. |
|
ст.68-72 |
19. |
Ситуації можливої небезпеки у школі. План евакуації. Практична робота : відпрацювання навичок евакуації із приміщення школи згідно з планом евакуації. |
|
ст.73-76 |
20. |
Безпека на дорозі |
|
ст.77-79 |
21. |
Правила пішохідного руху. Дорожня розмітка |
|
ст.80-83 |
22. |
Перехрестя. Практична робота : моделювання ситуації переходу дороги на регульованому і нерегульованому перехресті. |
|
ст.84-86 |
23. |
Безпека на відпочинку |
|
ст.87-88 |
24. |
Літні та зимові розваги. Профілактика обмороження, перегрівання, сонячних опіків |
|
ст.89-92 |
25. |
Безпека у спілкуванні з дикими і бездомними тваринами |
|
ст.93-94 |
26. |
Надання першої допомоги при забиттях, порізах, подряпинах, укусах комах. Практична робота :моделювання ситуації надання першої допомоги при нескладних травмах |
|
ст. 95-97 |
|
Психічна і духовна складові здоров`я (7 годин) |
|
|
27. |
Смаки і захоплення людини, їх вплив на здоров`я. Практична робота : презентація «Моє захоплення». |
|
ст.98-100 |
28. |
Вибір друзів. Друзі за інтересами. Практична робота : створення плаката «Захоплення нашого класу». |
|
ст.101-103 |
29. |
Людяність і співчуття. Як надати підтримку і допомогу |
|
ст.104-105 |
30. |
Ухвалення рішень. Вплив реклами на рішення людини |
|
ст.106-107 |
31. |
Вплив алкоголю на здоров`я. |
|
ст.108-109 |
32. |
Екскурсія. |
|
|
33. |
Екскурсія. |
|
|