Природознавство
за новою програмою 2 клас підручник І.Грущинська
2 години на тиждень
(68 год)
Дата |
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
|
|
Вступ |
|
1 |
Вступ. Що таке явища природи.(ст..3-5) |
|
Природа і погода |
|
|
2 |
Яку форму має Земля?глобус-модель землі.(ст..6-10) |
|
3 |
Яку форму має горизонт? Основні сторони горизонту.(ст..11-13) |
|
4 |
Чому буває день і ніч? (ст.12-13) |
|
5 |
Чому відбувається зміна пір року?Уявлення про причини зміни пір року на Землі.(ст..14-15) Урок-екскурсія |
|
6 |
Гномон.Як спостерігати за полудневим розташуванням сонця? (урок-екскурсія) (ст..16-17) |
|
7 |
Як вимірювати температуру повітря?Термометр.(18-19) |
|
8 |
Де в природі міститься вода?Водойми,їх різноманіття.(ст.20-21) |
|
9 |
Як змінюється стан води при нагріванні і охолодженні? (ст..22-23) |
|
10 |
Що таке коло обіг води в природі?Випаровування води і конденсація водяної пари. Утворення хмар та випадання дощу. (ст..24-25) |
|
11 |
Якими бувають погода і хмарність? Складові погоди . (ст.26-27) |
|
12 |
Як виникає вітер?Повітря та його властивості.(ст.28-29) |
|
13 |
Які народні прикмети допомагають передбачити погоду? (ст.30-31) |
|
14 |
Перевір себе: що я знаю про вплив Сонця на природу і погоду? (ст.32-33). Контрольна робота 1. |
|
|
Природа восени |
|
15 |
Аналіз контрольної роботи.Які в осені прикмети?Осінні місяці.Планування спостережень за природою восени. (ст.34-41) |
|
16 |
Які зміни відбулися в природі восени? (ст..42-43) Урок-екскурсія |
|
17 |
Як змінюється нежива природа восени? (ст..44-45) Урок-екскурсія |
|
18 |
Які осінні явища відбуваються ужитті рослин? (ст.46-47) |
|
19 |
Як різняться рослини за тривалістю життя?Однорічні та багаторічні рослини. (ст48-49) |
|
20 |
Як розмножуються рослини? (ст.. 80-82) |
|
21 |
Як розселяються рослини у природі.Поширення плодів і насіння у природі. (ст.52-53) |
|
22 |
Чому восени добре ростуть гриби? Гриби:їстівні і отруйні.Правила збирання грибів. (ст..54-55) |
|
23 |
Як змінюється життя комах і риб восени? Міні-проект «як готуються до зими бджоли?»(ст..56-57) |
|
24 |
Як змінюється восени життя птахів?Перелітні та осілі птахи. (ст..58-59) |
|
25 |
Як змінюється життя звірів восени?Підготовка звірів до зими. (ст..60-61) |
|
26 |
Які зв,язки існують між неживою та живою природою?(ст..62-63) |
|
27 |
Які осінні турботи у людей в містах і селах? (ст..64-65) |
|
28 |
Перевір себе: що я знаю про природу восени? (ст..66-67) Контрольна робота № 2 |
|
|
Природа взимку |
|
29 |
Аналіз контрольної роботи.Які прикмети у зими?Зимові місяці.Планування спостережень за природою взимку. (ст.68-75) |
|
30 |
Які зміни відбулися в природі взимку? (ст..78-79) |
|
31 |
Як змінюється взимку нежива природа?Ожеледиця.Заметіль. (ст..78-79) |
|
32 |
Як рослини пристосувались до зими?Дерева,кущі,трав,янисті рослини взимку. (ст..80-81) |
|
|
ІІ семестр |
|
33 |
Як змінюється взимку життя комах і птахів? (ст..82-83) |
|
34 |
Як звірі пристосувалися до життя взимку? (ст..84-85) |
|
35 |
Як люди піклуються про тварин взимку? (ст..86-87) |
|
36 |
Які турботи приносить зима людям? (ст..88-89) |
|
37 |
Перевір себе: що я знаю про природу взимку? (ст..90-91) Контрольна робота №3 |
|
|
Природа навесні |
|
38 |
Аналіз контрольної роботи.Весняні місяці.Планування спостережень за природою навесні. (ст..92-99) |
|
39 |
Які ознаки весни помітні в неживій природі? Погода навесні. Відлига,повінь,льодохід. (ст..100-101) Урок-екскурсія |
|
40 |
Як дерева зустрічають весну? Сокорух,розвиток бруньок цвітіння. (ст..102-103) Урок-екскурсія |
|
41 |
Які трав,янисті рослини першими зацвітають навесні? Міні-проект « Не зривай первоцвітів» (ст..104-105) |
|
42 |
Весняні роботи людей на городах,полях та в садах. ( ст106-107) |
|
43 |
Коли з,являються навесні комахи? (ст..108-109) |
|
44 |
Як змінюється життя риб навесні? (ст..110-111) |
|
45 |
Коли повертаються з вирію перелітні птахи?Влаштування гнізд.Охорона птахів. ( ст. 112-113) |
|
46 |
Звірі навесні.розмноження.Піклування про потомство. (114-115) |
|
47 |
Як треба поводитися серед природи навесні? (ст..116-117) |
|
48 |
Які весняні турботи людей в містах і селах? (ст..118-119) |
|
49 |
Які зміни відбуваються в природі навесні? (ст. 120-121) |
|
50 |
Перевір себе:що я знаю про природу навесні? (ст..122-123) Контрольна робота №4 |
|
|
Природа влітку |
|
51 |
Аналіз контрольної роботи.Які прикмети у літа?Літні місяці.Планування спостережень за природою влітку. (ст..124-131) |
|
52 |
Як змінюється влітку нежива природа (ст..132-133) Урок-екскурсія |
|
53 |
Як змінюється життя рослин влітку?Лікарські рослини лісів. (ст..134-135) Урок-екскурсія |
|
54 |
Які рослини зростають на луках та поблизу водойм?міні-проект «Квіти в моєму житті» (ст..136-137) |
|
55 |
Чи всі лісові ягоди можна куштувати? (ст..138-139) |
|
56 |
Як живеться тваринам у лісі влітку?Правила поведінки у лісі влітку (ст..140-141) |
|
57 |
Як живеться тваринам улітку на луках та водоймах? (ст..142-143) |
|
58 |
Які рослини занесені до Червоної книги України? (ст..144-145) |
|
59 |
Які тварини занесені до Червоної книги України? Міні-проект «книга скарг природи» |
|
60 |
Що ти знаєш про рослини-символи України? (ст..148-149)ом |
|
61 |
Які зміни відбуваються в природі влітку? (ст..150-151) |
|
62 |
Як змінюється впродовж року розташування Сонця?Які рослини можуть слугувати людям годинником? (ст..152-153) |
|
63 |
Як досліджувати природу влітку? (ст..154-155) |
|
64 |
Перевір себе: що я знаю про природу та погоду влітку? (ст..156-157) Контрольна робота №5 |
|
65 |
Аналіз контрольної роботи.Запитання до природи. |
|
66 |
Запитання до природи. |
|
67 |
Узагальнення систематичних спостережень за природою. Планування літніх спостережень. |
|
68 |
Узагальнюючий урок за рік. Про що розповів урок природознавства у другому класі. |