№ з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Прим.
|
Звуки і букви. Склад. Наголос.
|
-
|
Звуки мовлення. Звуко - буквений аналіз слів.
|
|
|
-
|
Заміна, вилучення, додавання одного зі звуків слова. Аналітико-синтетичні вправи зі словами.
|
|
|
-
|
Букви. Українська абетка (алфавіт).
|
|
|
-
|
Назви літер за абеткою. Каліграфічне написання малих букв алфавіту.
|
|
|
-
|
Каліграфічне написання великих букв алфавіту. Звуко- буквений аналіз слів.
|
|
|
-
|
Розташування слів в алфавітному порядку. Робота з орфографічним словником.
|
|
|
-
|
Урок розвитку зв’язного мовлення.
|
|
|
-
|
Склад. Перенос слів з рядка в рядок складами.
|
|
|
-
|
Правило переносу слів зі збігом приголосних звуків.
|
|
|
-
|
Правило переносу слів з буквами й та ь. Закріплення правил переносу слів з рядка в рядок.
|
|
|
-
|
Голосні звуки, позначення їх буквами на письмі.
|
|
|
-
|
Позначення буквами я, ю ,є, ї двох звуків. Перенос слів із
сполученням йо.
|
|
|
-
|
Наголос. Наголошені і ненаголошені склади і звуки.
|
|
|
-
|
Урок розвитку зв’язного мовлення.
|
|
|
-
|
Визначення наголошених складів, звуків. Роль наголосу в
значенні слова.
|
|
|
-
|
Ненаголошені голосні звуки [е],[и]. Спостереження за вимовою і написанням. Перевірка ненаголошеного голосного за допомогою наголосу.
|
|
|
-
|
Перевірна робота. Мовна тема.
|
|
|
-
|
Аналіз перевірної роботи. Приголосні звуки, позначення їх
буквами на письмі.
|
|
|
-
|
Звук [ф], позначення його буквою ф. Порівняння вимови слів зі звуком [ф] та звукосполученням [хв].
|
|
|
-
|
Звуки [дж],[дз],[дз’] - вимова і позначення на письмі. Перенос слів з буквосполученнями дж, дз.
|
|
|
-
|
Звук [ґ], буква ґ. Зіставлення вимовляння звуків [ґ] - [г].
|
|
|
-
|
Буква щ, позначення нею звукосполучення [шч].
|
|
|
-
|
Уявлення про дзвінкі і глухі приголосні звуки.
|
|
|
-
|
Урок розвитку зв’язного мовлення.
|
|
|
-
|
Вимова та написання слів із дзвінкими приголосними в кінці слова і складу.
|
|
|
-
|
Закріплення знань про дзвінкі і глухі приголосні. Складання розповіді за малюнком.
|
|
|
-
|
Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості
приголосних знаком м’якшення (ь).
|
|
|
-
|
Позначення м’якості приголосних перед [о]. Перенос слів зі знаком м’якшення.
|
|
|
-
|
Зразок звуко - буквеного аналізу слова. Вправляння у переносі слів.
|
|
|
-
|
Тренувальні вправи у написанні, звуко - буквеному аналізі слів з м’якими приголосними. Навчальне аудіювання.
|
|
|
-
|
Позначення м’якості приголосних буквами я, ю ,є, ї .
|
|
|
-
|
Урок розвитку зв’язного мовлення.
|
|
|
-
|
Закріплення знань про тверді і м’які приголосні. Звуко -
буквений аналіз слів.
|
|
|
-
|
Подовжені м’які приголосні звуки, позначення їх на письмі.
|
|
|
-
|
Перенос слів із м’якими подовженими звуками.
|
|
|
-
|
Звуко - буквений аналіз, вимова і написання слів з подовженими м’якими приголосними. Складання розповіді за малюнком.
|
|
|
-
|
Апостроф. Правило вживання апострофа.
|
|
|
-
|
Урок розвитку зв’язного мовлення.
|
|
|
-
|
Тренувальні вправи у вимовлянні, читанні та написанні слів з апострофом.
|
|
|
-
|
Перевірна робота. Мовна тема.
|
|
|
-
|
Аналіз перевірної роботи. Правило переносу слів з апострофом. Узагальнюючий урок по темі.
|
|
|
Мова і мовлення
|
-
|
Уявлення про мову як засіб людського спілкування. Українська мова - державна мова України.
|
|
|
-
|
Усне і писемне мовлення . Культура мовлення.
|
|
|
-
|
Сила голосу і швидкість мовлення. Практичне ознайомлення зі словами - звертаннями. Побудова діалогу за поданими запитаннями.
|
|
|
-
|
Урок розвитку зв’язного мовлення.
|
|
|
-
|
Слова ввічливості. Ситуативні діалогічні вправи для засвоєння етикетних форм спілкування. Діалог.
|
|
|
Текст
|
-
|
Поняття про текст. Розрізнення групи окремих речень і тексту. Заголовок.
|
|
|
-
|
Добір заголовків до текстів. Вправляння у стислому
переказуванні тексту.
|
|
|
-
|
Будова тексту: зачин, основна частина, кінцівка. Аудіювання.
|
|
|
-
|
Типи текстів: текст - розповідь, текст - опис, текст - міркування. Складання різних типів текстів.
|
|
|
Речення
|
-
|
Поняття про речення. Основні ознаки речення.
|
|
|
-
|
Урок розвитку зв’язного мовлення.
|
|
|
-
|
Зв’язок слів у реченні. Поділ тексту на речення.
|
|
|
-
|
Розповідні речення. Розділові знаки в кінці розповідних речень.
|
|
|
-
|
Питальні речення. Розділові знаки в кінці питальних речень.
Репліки.
|
|
|
-
|
Закріплення знань про розповідні і питальні речення.
|
|
|
-
|
Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень.
|
|
|
-
|
Урок розвитку зв’язного мовлення.
|
|
|
-
|
Узагальнення знань про розповідні, питальні і спонукальні
речення.
|
|
|
-
|
Перевірна робота. Списування.
|
|
|
-
|
Аналіз перевірної роботи. Головні слова в реченні. Складання речень.
|
|
|
-
|
Зв’язок слів у реченні за питаннями.
|
|
|
-
|
Перевірна робота. Диктант.
|
|
|
-
|
Аналіз перевірної роботи. Складання і поширення речень.
Узагальнюючий урок по темі.
|
|
|