Вівторок, 23.04.2024, 16:47

Мій сайт

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 606
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Українська мова

УКРАЇНСЬКА МОВА

 за підручником М.С. Вашуленко, С.Г. Дубовик

119 годин

І семестр – 64 години (4 години на тиждень)

ІІ семестр – 55 годин (3 години на тиждень)

І  семестр

№ з/п

Тема уроку

 

Дата

Прим.

                              Звуки і букви. Склад. Наголос.

  1.  

Звуки мовлення. Звуко - буквений аналіз слів.

 

 

  1.  

Заміна, вилучення, додавання одного зі звуків слова. Аналітико-синтетичні вправи зі словами.

 

 

  1.  

Букви. Українська абетка (алфавіт).

 

 

  1.  

Назви літер за абеткою. Каліграфічне  написання  малих  букв алфавіту.

 

 

  1.  

Каліграфічне написання великих букв алфавіту. Звуко- буквений аналіз слів.

 

 

  1.  

Розташування слів в алфавітному порядку. Робота  з  орфографічним словником.

 

 

  1.  

Урок розвитку зв’язного мовлення.

 

 

  1.  

Склад. Перенос слів з рядка в рядок складами.

 

 

  1.  

Правило переносу слів зі збігом приголосних звуків.

 

 

  1.  

Правило переносу слів з буквами  й  та ь. Закріплення  правил переносу слів з рядка в рядок.

 

 

  1.  

Голосні звуки, позначення їх буквами на письмі.

 

 

  1.  

Позначення  буквами  я, ю ,є, ї  двох звуків.  Перенос слів із

сполученням йо.

 

 

  1.  

Наголос. Наголошені і ненаголошені склади і звуки.

 

 

  1.  

Урок розвитку зв’язного мовлення.

 

 

  1.  

Визначення  наголошених складів,  звуків. Роль  наголосу в 

значенні слова.

 

 

  1.  

Ненаголошені голосні звуки [е],[и]. Спостереження за вимовою і написанням. Перевірка ненаголошеного голосного за допомогою наголосу.

 

 

  1.  

Перевірна робота. Мовна тема.

 

 

  1.  

Аналіз перевірної роботи.  Приголосні звуки,  позначення  їх

буквами на письмі.

 

 

  1.  

Звук [ф], позначення його буквою ф. Порівняння вимови слів зі звуком  [ф]  та звукосполученням [хв].

 

 

  1.  

Звуки [дж],[дз],[дз’] - вимова і позначення на письмі. Перенос слів з буквосполученнями дж, дз.

 

 

  1.  

Звук [ґ], буква ґ. Зіставлення вимовляння звуків [ґ] - [г].

 

 

  1.  

Буква щ, позначення нею звукосполучення  [шч].

 

 

  1.  

Уявлення про дзвінкі і глухі  приголосні звуки.

 

 

  1.  

Урок розвитку зв’язного мовлення.

 

 

  1.  

Вимова та написання слів із дзвінкими приголосними в кінці слова і складу.

 

 

  1.  

Закріплення  знань про дзвінкі  і  глухі  приголосні. Складання розповіді за малюнком.

 

 

  1.  

Тверді  і  м’які  приголосні  звуки. Позначення  м’якості

 приголосних  знаком  м’якшення (ь).

 

 

  1.  

Позначення м’якості  приголосних  перед  [о]. Перенос слів зі знаком м’якшення.

 

 

  1.  

Зразок звуко - буквеного аналізу слова. Вправляння у переносі слів.

 

 

  1.  

Тренувальні вправи у написанні, звуко - буквеному аналізі слів  з м’якими приголосними. Навчальне аудіювання.

 

 

  1.  

Позначення м’якості  приголосних  буквами  я, ю ,є, ї .

 

 

  1.  

Урок розвитку зв’язного мовлення.

 

 

  1.  

Закріплення  знань  про  тверді  і  м’які приголосні.  Звуко -

буквений аналіз слів.

 

 

  1.  

Подовжені м’які приголосні звуки, позначення їх на письмі.

 

 

  1.  

Перенос слів із м’якими подовженими звуками.

 

 

  1.  

Звуко - буквений аналіз, вимова і написання слів з подовженими м’якими приголосними.  Складання розповіді за малюнком.

 

 

  1.  

Апостроф. Правило  вживання  апострофа.

 

 

  1.  

Урок розвитку зв’язного мовлення.

 

 

  1.  

Тренувальні вправи у вимовлянні, читанні та написанні слів з апострофом.

 

 

  1.  

Перевірна робота. Мовна тема.

 

 

  1.  

Аналіз перевірної роботи. Правило переносу слів з апострофом. Узагальнюючий урок по темі.                                          

 

 

                                                      Мова і мовлення

  1.  

Уявлення  про мову як засіб людського спілкування. Українська мова - державна мова України.

 

 

  1.  

Усне і писемне мовлення . Культура мовлення.

 

 

  1.  

Сила голосу і швидкість мовлення. Практичне ознайомлення зі словами - звертаннями. Побудова діалогу за поданими запитаннями.

 

 

  1.  

Урок розвитку зв’язного мовлення.

 

 

  1.  

Слова ввічливості. Ситуативні діалогічні вправи для засвоєння етикетних форм спілкування. Діалог.

 

 

                                                           Текст

  1.  

Поняття про текст. Розрізнення групи окремих речень і тексту. Заголовок.

 

 

  1.  

Добір  заголовків  до текстів. Вправляння  у  стислому

 переказуванні тексту.

 

 

  1.  

Будова тексту: зачин, основна частина, кінцівка. Аудіювання.

 

 

  1.  

Типи текстів: текст - розповідь, текст - опис, текст - міркування. Складання різних типів текстів.

 

 

 

                                                                 Речення

  1.  

Поняття про речення. Основні ознаки речення.

 

 

  1.  

Урок розвитку зв’язного мовлення.

 

 

  1.  

Зв’язок  слів у реченні. Поділ тексту на речення.

 

 

  1.  

Розповідні речення. Розділові знаки в кінці розповідних речень.

 

 

  1.  

Питальні речення. Розділові знаки в кінці питальних  речень.

Репліки.

 

 

  1.  

Закріплення знань про розповідні і питальні речення.

 

 

  1.  

Спонукальні речення. Розділові  знаки  в  кінці  спонукальних речень.  

 

 

  1.  

Урок розвитку зв’язного мовлення.

 

 

  1.  

Узагальнення  знань  про розповідні, питальні  і  спонукальні

речення.

 

 

  1.  

Перевірна робота. Списування.

 

 

  1.  

Аналіз перевірної роботи. Головні слова в реченні. Складання речень.

 

 

  1.  

Зв’язок слів у реченні за питаннями.

 

 

  1.  

Перевірна робота. Диктант.

 

 

  1.  

Аналіз перевірної роботи. Складання  і  поширення  речень.

Узагальнюючий урок по темі.                                          

 

 

ІІ семестр

 

№ з/п 

Тема уроку

 

Дата

Прим.

 

                                               Слово

       Слова, які означають назви предметів

 

 

  1.  

Слова, які означають назви предметів.

 

 

  1.  

Урок розвитку зв’язного мовлення.

 

 

  1.  

Розпізнавання слів – назв предметів за питаннями хто? що?

 

 

  1.  

Групування  предметів  за  родовими  і  видовими ознаками. Складання речень.

 

 

  1.  

Змінювання іменників (без уживання терміна) за зразком:один -  багато. Словниково-логічні вправи.

 

 

  1.  

Велика буква в іменах, по-батькові та прізвищах людей.

 

 

  1.  

Велика буква у кличках тварин. Складання опису тварини.

 

 

  1.  

Урок розвитку зв’язного мовлення.

 

 

  1.  

Закріплення знань про вживання великої букви в іменах людей  та  кличках тварин.

 

 

  1.  

Велика буква у назва міст, сіл, вулиць, річок.

 

 

  1.  

Перевірна робота.  Диктант.

 

 

  1.  

Аналіз перевірної роботи. Узагальнюючий урок по темі.                                          

 

 

 

                                    Слова, які називають ознаки предметів

  1.  

Слова, які називають ознаки предметів.

 

 

  1.  

Зв’язок прикметників з іменниками в реченні.

 

 

  1.  

Урок розвитку зв’язного мовлення.

 

 

  1.  

Змінювання прикметників разом з іменниками за зразком:один -  багато.

 

 

  1.  

Тренувальні вправи на добір ознак, характерних для окремих предметів.

 

 

  1.  

Закріплення вивченого про прикметник. Навчальне аудіювання.

 

 

  1.  

Прикметники близькі  та протилежні за значенням.

 

 

  1.  

Перевірна робота. Мовна тема.

 

 

  1.  

Аналіз перевірної роботи. Узагальнюючий урок по темі.                                          

 

 

 

                                    Слова, які називають дії предметів

  1.  

Слова,  які називають  дії  предметів. Складання  речень  за 

малюнками.

 

 

  1.  

Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах.

 

 

  1.  

Тренувальні  вправи  на  знаходження  дієслів  у  реченнях. Складання  речень  за  схемами.

 

 

  1.  

Урок розвитку зв’язного мовлення.

 

 

  1.  

Зв’язок  дієслів  з  іменниками в реченні. Доповнення тексту.

 

 

  1.  

Закріплення знань про прикметник. Аудіювання.

 

 

  1.  

Спостереження за словами - назвами дій, близькими і протилежними за значенням.

 

 

  1.  

Уявлення про службові слова і їх роль у реченні.

 

 

  1.  

Вправляння у доречному вживанні службових слів у реченнях.

 

 

  1.  

Урок розвитку зв’язного мовлення.

 

 

  1.  

Прийменник. Написання прийменників окремо від інших слів.

 

 

  1.  

Перевірна робота. Мовна тема.

 

 

  1.  

Аналіз перевірної роботи. Узагальнюючий урок по темі.                                          

 

 

                                      Корінь слова. Спільнокореневі слова

  1.  

Корінь слова   і  спільнокореневі слова .

 

 

  1.  

Розпізнавання спільнокореневих  слів,  визначення  в  них

спільної частини – кореня.

 

 

  1.  

Добір спільнокореневих слів, що належать до різних частин

мови.

 

 

  1.  

Урок розвитку зв’язного мовлення.

 

 

  1.  

Вправляння  в  доборі  спільнокореневих слів,  що належать  до різних частин мови.

 

 

  1.  

Розрізнення  спільнокореневих  слів  та  слів, близьких  за

значенням.

 

 

  1.  

Вимова і правопис слів із ненаголошеними звуками [е] - [и]  в корені слова.

 

 

  1.  

Вправи  на закріплення  знань про правила  перевірки  ненаголошених   [е] - [и]  в корені слова.

 

 

  1.  

Урок розвитку зв’язного мовлення.

 

 

  1.  

Узагальнення  знань про написання ненаголошених   [е] - [и]  в корені слова. Звуко- буквений аналіз слів.

 

 

  1.  

Перевірна робота.  Диктант.

 

 

  1.  

Аналіз перевірної роботи. Узагальнюючий урок по темі.                                          

 

 

                                          Повторення вивченого за рік

  1.  

Повторення вивченого про текст, види текстів.

 

 

  1.  

Урок розвитку зв’язного мовлення.

 

 

  1.  

Повторення вивченого про слово.

 

 

  1.  

Перевірна робота. Списування.

 

 

  1.  

Аналіз перевірної роботи. Повторення вивченого про речення, види речень.

 

 

  1.  

Повторення вивченого про апостроф.

 

 

  1.  

Повторення про слова – назви ознак предметів.

 

 

  1.  

Урок розвитку зв’язного мовлення.

 

 

  1.  

Підсумковий урок за рік.