Тварини. Різноманітність тварин у природі. - Я і Україна - Мій конспект - Перспективчик
 Понеділок, 22.09.2014, 16:11
  
    


Ви увійшли як $USERN


AME$
| Група "Гості"      
                              
 
          

       Персональний сайт вчителя початкових класів   Самофат Ірини Олексіївни



Категорії розділу
Математика [2]
Конспекти уроків
Українська мова [0]
Конспекти уроків
Читання [0]
Конспекти уроків
Я і Україна [1]
Конспекти уроків
Основи здоров'я [1]
Конспекти уроків
Природознавство [0]
Конспекти уроків
Громадянська освіта [0]
Конспекти уроків
Трудове навчання [0]
Конспекти уроків
Образотворче мистецтво [0]
Конспекти уроків
Фізична культура [0]
Конспекти уроків
Робота класного керівника [2]
Виховні години
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 406
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Мій конспект

Головна » Файли » Я і Україна

Тварини. Різноманітність тварин у природі.
[ Викачати з сервера (519.0Kb) ] 02.04.2011, 12:36
<BODY>                             Я і Україна (1 клас)
                                        
Тема.            Тварини. Різноманітність тварин у природі.

Мета.           Дати поняття про тварин, як частиною живої природи.  
                     Розширити і уточнити уявлення дітей про різноманітність  
                     тваринного світу, середовище їхнього існування.  Формувати 
                     поняття «Звірі, птахи, комахи, риби». Знайомити учнів із назвами 
                     тварин. Розвивати спостережливість, уміння порівнювати 
                     зовнішній вигляд тварин та групувати їх за способом  
                     пересування, середовищем існування. Розкрити цінність тварин 
                     для людини, взаємозв’язок живої істоти з довкіллям. З’ясувати 
                     правила поведінки в природі. Виховувати турботливе ставлення 
                     до тварин, бажання брати участь у їх охороні.

Обладнання.  Ілюстрації тварин, кросворд, сигнальні картки, зошити з  
                       друкованою основою, роздатковий матеріал для роботи в парах 
                       та  в групах, аудіозапис  «Спів птахів», малюнок «Білочка»,   
                      «Тітонька Сова», силуетні грибочки, знаки питання.

Тип уроку. Комбінований з елементами інтеграції.

 Хід уроку

І. Психологічний момент.

-Привітайтеся з гостями. Усміхнімося один одному, нашим гостям, щоб урок пройшов у теплій., дружній атмосфері, адже: «Якщо хочеш, щоб життя тобі усміхнулося – спочатку усміхнися сам життю».

ІІ. Повторення вивченого матеріалу.

1.Ігровий момент.

- Сьогодні до нас на урок завітала моя колега – вчителька з лісової школи Тітонька Сова. Вона дуже хоче перевірити, чи багато вже знають мої учні. Тітонька Сова припасла для нас багато різних завдань. Готові до їх виконання? Тоді вперед!

2. Повторення про рослини. Гра «Доповни речення» (конверт)
У саду ростуть…
У лісі ростуть…
У парку ростуть…
Рослини потрібні, щоб….

-Дуже добре, молодці. Справились із першим завданням. 

ІІІ. Робота над новим матеріалом.

1.Повідомлення теми уроку. 

- Мудра Сова приготувала наступне завдання.  Якщо з поданих складів складемо слово, тоді ми дізнаємось, про що йтиме мова на уроці..


-Отже, мова у нас сьогодні йтиме про тварин.
-А що вам відомо про тварин?

2. Розповідь вчителя. 

-Тварини, як і рослини, народжуються, дихають, живляться, ростуть, старіють, вмирають. Це означає, що тварини належать до живої природи.
-Тож, до якої природи належать тварини? Чому?
-Тварини – це живі організми, що населяють нашу планету.
-Вони живуть скрізь, де для них є їжа, схованка від ворогів і місце для влаштування житла. На Землі немає такого куточка, де б не жили тварини.

Отже що ви запам’ятали з того, що я сказала?


3.Групування тварин за зовнішнім виглядом.
 
-Чи всі тварини мають однаковий вигляд? 
-Давайте у цьому переконаємось.

( у кожного на парті лежить картка із зображенням тварини одного з основних видів)
-*Я запрошую до дошки учнів, у яких на картці тварини, які мають дві ноги.
 
 ( виходять діти, у яких на картках птахи)

-Назвіть своїх тварин. Що ви про них знаєте? Що вони уміють робити?
-Як їх назвати одним словом?  (Птахи)
                                        Доповнення.   
 Тіло птахів вкрите пір’ям . це ознака, яка вирізняє птахів від інших тварин. Вони мають крила.,дзьоб.
Люди шанують пташок. Взимку їх підгодовують. Не дарма в народі кажуть : «Де багато пташок – там нема комашок».

Отже , яку назву має перша група тварин? 

-* Я запрошую до дошки учнів. Де на картках тварини мають по 4 ноги.

      (виходять діти, у яких на картках звірі)

-Назвіть своїх тварин. Що ви про них знаєте? Який вони мають вигляд? Що вони уміють робити?
-Як їх назвати одним словом? (Звірі)

                                  Доповнення
Тіло звірів вкрите густою шерстю, тому взимку вони не мерзнуть так, як ми. Звірі мають 4 ноги. Вони швидко бігають, бо треба або рятуватись, або полювати.

Отже, яку назву має друга група тварин? 

-* Я запрошую до дошки учнів, у яких на картках тварини із 6 ногами.

 (виходять діти,  у яких на картках  комахи)

-Назвіть своїх тварин. Що ви про них знаєте?
-Як їх назвати одним словом? (Комахи)

                                          Доповнення
Більшість тварин на нашій планеті – це комахи. Вони дуже різні : від ледь помітних мошок до жуків, що завбільшки з кулак.

- То як називається наступна група тварин? 


-* І , нарешті прошу вийти учнів, у яких на картках тварини зовсім не мають ніг.
                              ( виходять діти із зображенням риб )


-Назвіть ваших тварин. Як їх назвати одним словом? (риби)
-То яку назву має ще одна група тварин?

Отже, робимо висновок: тварини – це.. (птахи, звірі, риби, комахи)

4. Робота за підручником (с. 64)

5.П’ятихвилинка релаксації.  Робота в зошиті  за варіантами в парах( с. 38)

- Наступне завдання від Сови. Поки звучить пташиний спів – ваше завдання відшукати , розфарбувати і назвати :
1 ряд – птаха,                (дятел)
2 ряд – звіра,                 (їжак, зайчик)
3 ряд – комаху,             (бабка, метелик)               на дошці картинки
4 ряд – рибу.                 (карась)

                              (звучить спів пташок, діти відшукують 

 IV. Фізхвилинка.  «Сірий котик»
  
 V. Формування поняття «Свійські та дикі тварини». 

  1. Розповідь вчителя.

   - З давніх –давен люди почали полювати на тварин, а потім навчилися приручати  
     їх. Тварини,яких люди розводять і вирощують у своєму господарстві,  
      називаються ( або домашні). Вони самі не можуть знайти в природі їжу , житло , 
       бо звикли до умов, які створила їм людина. 
-Отже, як називають тварин, яких приручила людина?
-Назвіть свійські тварини..
- А як називають тварин, які самі добувають собі їжу, живуть не біля людини?
 
-Тітонька Сова запитує: як визначити свійська це тваринка, чи дика? (подумати, де    живе ця тваринка)

2.. Робота з підручником ( с. 65)

-Розгляньте малюнок і  хлопчики назвіть диких тварин, а дівчатка свійських.

3.Гра «Хто уважніший» (із сигнальними картками)
-Наступне завдання Сови – гра «Хто уважніший»

-Якщо я показую свійську тваринку, ви піднімаєте зелений колір, а якщо тварина дика – то червоний.

4.Виставка книжок.

-Діти, як ви думаєте, де можна ще більше дізнатися про тварин та їхнє життя?
-Зверніть увагу на книги, у яких міститься багато цікавих відомостей про життя різних  тварин. Це і наукова література, і художня, і довідкова. Всі ці книги ви можете взяти у бібліотеці. Вони допоможуть вам стати розумнішими, дізнатись про багато несподіваних речей.

VI. Закріплення набутих знань.

1.Міжпредметні зв’язки. 

- Ми з вами багато разів звертались до різних тварин. 
 На математиці  - рішали задачі про них, на письмі записували речення про них, на малюванні малювали, на праці робили аплікації  із зображенням тварин. А коли ми згадували про тварин на уроках читання?

-Тітонька Сова просить вас, діти, згадати віршики і скоромовки про звірів, птахів, комах, риб. (4-5 віршиків)

-А ось ще одне завдання. Спробуйте впізнати тваринку за описом.

-Лісова тварина.
Має руду шубку, пухнастий хвостик.
Невеликого розміру.
Живе у дуплах дерев.
Стрибає з гілки на гілку.
Полюбляє горішки та грибочки.         (Білка)
VII. Рефлексія.

 - Як живеться звірям взимку?  Давайте пригостимо білочку грибочками. Чим більше ви згадаєте, що вивчали на уроці, тим більше буде грибочків у білочки.

VIII. Підсумок.
 - Останнє завдання від Мудрої тітоньки Сови – це кросворд. Розгадавши його ми отримаємо оцінку нашої роботи на уроці.</BODY>
Категорія: Я і Україна | Додав: ГЕММА
Переглядів: 8340 | Завантажень: 1726 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email:
Код *: