П`ятниця, 29.03.2024, 04:27

Мій сайт

Категорії розділу
Математика [2]
Конспекти уроків
Українська мова [0]
Конспекти уроків
Читання [0]
Конспекти уроків
Я і Україна [1]
Конспекти уроків
Основи здоров'я [1]
Конспекти уроків
Природознавство [0]
Конспекти уроків
Громадянська освіта [0]
Конспекти уроків
Трудове навчання [0]
Конспекти уроків
Образотворче мистецтво [0]
Конспекти уроків
Фізична культура [0]
Конспекти уроків
Робота класного керівника [2]
Виховні години
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 606
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Мій конспект

Головна » Файли » Робота класного керівника

Перший урок для першого класу
[ Викачати з сервера (79.5 Kb) ] 02.04.2011, 14:04
                               Сценарій першого уроку у першому класі
                               
                                                Автор Самофат І.О.

Тема .      Перший раз у перший клас.

Мета.           Познайомити першокласників із поняттями «школа», «клас»,     
                 «директор». Провести заочну екскурсію по школі, познайомити   
                  з її  устроєм, гуртками та результатами їхньої роботи.   
                 Розповісти про правила поведінки учнів у школі, дати перше 
                 уявлення про правила  для учнів. Розкрити важливість  
                 дотримання режиму дня для здоров’я  дітей. Сприяти   
                формуванню  у дітей позитивної мотивації  навчання , 
                 учнівської активності, дисциплінованості. Актуалізувати 
                 знання, отримані раніше ( знання казок , уміння розгадувати  
                 загадки та виконувати  арифметичні обчислення). Вчити  
                 робити  узагальнення та висновки. Виховувати бажання 
                  навчатись, дружити, а також комунікативні якості.

Обладнання.  Мультимедійний проектор, екран.

Очікувані результати. Розуміння учнями, що вони вже школярі; уміння  
                     слухати, бути активними. Формування навичок рефлексії.
  
                                               Хід уроку
1.Привітання.

Дорогі наші  малятка!  Любі хлопчики й дівчатка! 
Дуже раді вас вітати  на сьогоднішньому святі!

Багато добрих , нових знань ми тут приготували вам.
І перша сходинка для вас – це перший вчитель, перший клас.

Вас привели нам тата й мами, бо ви вже стали школярами.
І хоча це перший клас – важливим буде він для вас!

Ой, Валентино Павлівно, повинна спитати, а як же дітей нам тепер розрізняти?
Як нам дізнатись, де ваші, де наші? Їх тут так багато, і всі в першім класі!

Ірино Олексіївно, різнити їх не важко – 1 – А – мої дітки, а 1 –Б – це ваші.

1-А , усміхніться, і нам помахайте.
1-Б, теж всміхніться і поплескайте.
А ще одне одному ви помахайте, ласкаво всміхніться, й гарненько сідайте.

Тепер прийміть від нас вітання, інайщиріші побажання
Здоров’я міцного , надії, і щоб збувались ваші мрії!

2.Подорож по школі.

Сьогодні зробим перші кроки з дванадцяти майбутніх років.
І зараз ми у дружнім колі помандруємо по школі.

Школа – це великий дім і керувать непросто ним. 
Та в школі є така людина, яка працює безупинно.

Директор. У школі фігура центральна.
Коли він на місці, то й школа у шані.
Директор в нас талановитий, і дуже-дуже працьовитий.

Помічників директор має, їх ми завучами називаєм.
Вони йому допомагають і про добробут школи дбають.

Рушаймо далі у мандрівку, подивимось шкільну домівку.
Ось наш великий коридор – це хол, сюди заходять всі, хто б не прийшов.

Із холу потрапляємо в їдальню, де нагодують діток смачно й гарно.

Спортивні зали є – велика і мала,
щоби у діток сила й витримка була.

Ну а коли не хочеться стрибати, чи книжечку потрібно прочитати, 
У будь-яку погоду – в дощ, чи спеку –зуcтріне радо вас бібліотека. 

Є також в школі медсестра, щоб здоровою була вся дітвора.
І актова зала, й комп’ютерний клас завжди у школі чекають на вас.

І вчителі, зустрівши вас, заведуть в затишний клас,
Вас навчатимуть віднині , бо ви – майбутнє Батьківщини.
Ми вас занурим без вагань у безмежне море знань. 
Але знайте, що віднині будуть злети і падіння.

Але труднощів не бійтесь! Будьте стійкими, борітесь! 
Вчіться, рук не покладайте, ліні волю не давайте! 

Ну а ми у той же час завжди підтримаємо вас.
Чи допомогу, чи пораду ми вам надати завжди раді.

Незвичайна наша школа, вона єднає всіх у коло.
Всіх запрошує в гуртки, а вони в нас ось такі.

Ось тут ростуть юні таланти – співаки і музиканти.
Від душі вони співають, та ще й вроду гарну мають. 

Танцюристи в нас в пошані, бо прекрасні мають дані:
Вміють колесо крутити, на шпагаті ще сидіти,
Викрутаси, піраміди – чудо творять непосиди.

Спортсменом в школі стати можна, й походи опанує кожен.
Лише  бажання треба мати, й сміливо труднощі долати.

Ще діти вміють оживити на тканині справжні квіти.
Усі старанно вишивають і серветки виплітають.

Малюють впевнено картини юні художники невпинно.
Ретельно фарби добирають та участь в конкурсах приймають.

Є ще й театр в нашій школі. Він не звичайний, а ляльковий.
Тут діти вчаться залюбки, готують сценки і казки.


Якщо спортсмен ви чи артист, чи ще до чого є в вас хист – 
Всі ці гуртки у зручний час завжди чекатимуть на вас.

3. Актуалізація знань, набутих в садочку.

Та потрібно пам’ятати, що не варто позіхати, 
а завжди уважним бути і про навчання не забути.

Я знаю хлопчика одного, і зараз розповім про нього.
А ви послухайте мене – а раптом хто впізна й себе?

Перший раз малий Микола
Став збиратися до школи.
Олівця поклав у сумку,
Книги, ручку, зошит, гумку,
М”яч, перо, граблі, подушку,
На обід м”яку пампушку,
Двох ведмедиків, лопату,
Білочку руду хвостату,
Лук, і стріли, і рушницю,
Ще й пухкеньку паляницю,
Ще й стільця, стола і парту,
І географічну карту,
Трактора, машинку, мило –
Вже й надворі звечоріло.
Сів Миколка, дума думку:
"Чи усе поклав у сумку?

Уважно слухали весь час? Нема такого серед вас?

Тоді продовжимо урок і зробимо наступний крок.

Ну, і щоб не гаять час, запитати хочу вас.
А ви хором промовляйте, «так», чи «ні» відповідайте.

Чи веселі йшли до школи?  (Так)
Лінь – дрімоту побороли? (Так)
Чи готові ви дружити – в колективі дружно жити? (Так)
Чи може хочеться поспати? (Ні)
Чи може з друзями пограти? (Ні)
То ви прийшли сюди навчатись? (Так)
А може труднощів боятись? (Ні)
Скажіть, портфелі ви придбали? (Так)
А чи усе туди поклали? (Так) 

Ой, щось я вірю неохоче! Перевірити вас хочу.

Загадаю вам загадки – доберіть – но їм відгадки.
Але прошу не кричати – просто руку піднімати.
І нехай відповідає той, кому я дозволяю!

Чи домовились ми з вами? Ви й справді стали школярами…

То усі ладком сідайте і кмітливість підключайте.
А екран наш чарівний скаже нам, чи ви праві.

        
1)Як минає тепле літо, то спішать до неї діти. 
  Сміх і гам дзвенить довкола –
  Відкриває двері  … ( школа )

2)Буває в лінію й в клітинку,
  У ньому пише  кожна дитинка.   ( зошит )

3)  Язика не має, а всіх грамоти навчає.     ( книга)

4) Спокою вона не знає, дітям креслить помагає.
Різні лінії, фігури, щоб прямими вони були.       ( лінійка)

5) Виводить букви і слова ота цікава штучка.
В руці виблискує здаля нова , гарненька … ( ручка)

6) Довгі палички кругленькі: сині, жовті, червоненькі.
На папері походили, кольори свої лишили.
Звуться палички оці кольорові… ( олівці ) 


Ой, які ж ви молодці – взяли до школи речі всі.
Усі уважні та кмітливі, тож будьте ви завжди такими.

4. Фізкультхвилинка.

А тепер у нас розминка, а тепер фізкультхвилинка. 
Сядьте  рівно біля парт, починаємо наш старт.
Ось, зігнули так ручата, й полетіли, мов качата.
Хвостиками покрутили і голівки нахилили.
До сонечка потяглися, потім в боки так взялися.
Нумо дружно танцювати і як слід відпочивати.
                           Танець
Вправо разом нахилились, вліво, щоб не помилились, 
Руки вниз ми опустили, й трохи ними потрусили.
Шію трішки розім’яли , знов рівненько посідали.
А тепер мерщій до справ, кожен вченим щоб з вас став.

Дуже добре! Відпочили? Трохи відновили сили?
Тож  робимо наступний крок і продовжуєм  урок.

5. Актуалізація знань про казки.

Я ще вас трішки поморочу, бо дізнатись дуже хочу,
Чи відомі вам казки?
Дуже добре! А які?       
                         ( Діти називають відомі їм казки )

Що ж , прекрасно! Браво! Браво! Ви казки згадали жваво.
А тепер скажіть, готові ви казки згадати знову?

Тоді спробуйте, впізнайте, цих героїв пригадайте.
Як кого зовуть , скажіть, і казочку також назвіть.


Хто кругленький, наче м’ячик  весело по лісі скаче, 
Від діда з бабою утік, попав лисиці на обід?  (колобок)

А тут живе звірят багато – можу вам я їх назвати:
Зайчик – стрибайчик , і мишка – шкрябушка,
Лисичка – сестричка, і жабка – квак ушка,
Ведмідь – набрід ь, і братик – вовчик – всі оселились тут охоче.
                                                        (рукавичка)

А ось іще малий бичок, має дивний він бочок.
Смолою дід бичка залив, а бичок ведмедя зловив.
                                                  (солом’яний бичок)

Мама – кізка в ліс пішла, діткам молочка знайшла.
Вона пісню їм співала, злого вовка проганяла.
                                                  (вовк і 7 козенят)


В мене й інша є коза, - вона справжня дереза.
Всіх навколо підманула, сильно хвостиком махнула,
Ніжками затупотіла – хатку зайця захопила.
                                                 (коза - дереза)


Він веселий і незлобний, цей хороший дивачок.
Дружать з ним сова та ослик, і маленький П’ятачок .
До прогулянки він ласий, є на мед чутливий нюх.
 Та ім’я  цікаве має цей ведмедик … (вінні - пух)


Багатьом був невідомий, нині з кожним подружив.
З казки в кожного удома хлопчик – цибулинка жив.
Дуже просто, мелодійно він зоветься … (чіпполіно)


Він дружок звірятам, дітям, він живий, як я і ти,
Та таких  у цілім світі нам ніде більш не знайти.
Це тому, що він не пташка, і не тигр , і не комашка,
Він не котик, не щеня, не бабак, не білченя.
Він знімається в кіно і відомий всім давно.
Упізнать його не важко, а зоветься …(чебурашка)


6. Рахунок.

Ну що ж , ви знаєте казки,  слухаєте їх залюбки.
Тепер я дуже хочу знати – чи вмієте ви рахувати?

Ось хочу я переконатись, що ви не просто вихвалялись.
Вам задачку задаю – дайте відповідь свою.

Добрий лікар Айболить склавши руки не сидить. 
Черга вже на лікування: « Я за вами! Хто останній?»
Всі приходять: дві пташини, черв’ячок і поранений жучок, 
Тигр, лев, їжак, щеня, мишеня і кошеня. 
Добрий лікар Айболить хворих вилікує вмить.
Тож кажіть, мерщій, усім, скільки ж тут всього тварин ?

Що ж, рахуєте ви класно, і поки що усе прекрасно.
Відповідаєте завзято. А в мене ще завдань багато.

Скажіть, а ви уважні діти? Чи не набридло вам сидіти?
Тоді – увага на екран – нове завдання буде там.

1.Подивіться на картинку: де силует цього будинку? 

2.Ось для вас нове завдання: виконайте віднімання.

Що ж, добре ви відповідали, і гарно руки піднімали.
Тепер, скажіть, будь ласка, діти, для чого в школу вам ходити?

                           ( Діти відповідають )

Що ж, ви добре зрозуміли, для чого в школу ви прийшли.
Тому ми щиро вам бажаєм, щоб ви усе це здобули.

7. Знайомство із режимом дня школяра.

А щоб усі вас поважали, щоб любили і пишались,
Не багато і не мало – треба знати десять правил.

1)Як прокинувся , вставай, ліні волю не давай ,

2)Квіточку роса умила, а тебе умиє мило, 


3)Далі ти не поспішай, а з самого початку 
  для укріплення здоров’я виконай зарядку. 

4)Ще важливим елементом буде твій сніданок,
 Бо забезпечує він сили аж на цілий ранок.

5)І дивись, не барись, в школу швидко – швидко мчись,
 Та перевір спочатку, в портфелі все в порядку ?

6)В школі , в класі не брудни не брудни,
 Сміття побачиш – підніми.
 Не носи в кишені жуйки, крейду, яблука і булки, 
 кнопки, цвяхи, сірники, а носи носовики.
 будь охайним завжди сам, уникай дірок і плям.

7)А коли пройдуть уроки, відновити сили слід.
 Тут вам стане у нагоді ваш смачнесенький обід.

8) Про здоров’я зажди дбай і на вулиці гуляй,
  Старшим , близьким не груби, менших поважай , люби. 

 9) І щоб тобою всі пишались, перехожі задивлялись,
    Так роби, щоб люди звикли – ти в усьому завжди приклад.
    Про вечерю не забудь і завжди веселим будь.     
 
10) Щоб завжди здоровим бути і нічого не забути,
    Щоб навчатися прекрасно, треба спать лягати вчасно.

     Цей розпорядок треба знати і завжди його пам’ятати .
     Користуватись треба ним. Він називається … ( режим )

8. Рефлексія.

Чи  вам сподобався урок? Тоді наступний буде крок.
Я тепер у вас спитаю що ж ви тут запам’ятали?
 Чим більше кожен пригадає, тим краще сонечко засяє
То що сподобалося вам? Про що розкажете батькам?

                   ( Діти відповідають)

( Екскурсія по школі, про гуртки, фізхвилинка, Як Микола збирався в школу, Грали в ігри, розгадували загадки, пригадали казки, розв’язували  задачу, приклади, повторили розпорядок дня , вчились бути учнями, гарно відповідати, познайомились .)


От, скільки виростили квітів, бо ви були уважні, діти.
Тож собі поаплодуйте. А тепер тишу налаштуйте.
А хто мене ще не почув , про те, що він школяр – забув?
Нема таких? Почули всі? Ой, які ж ви молодці!

9. Підсумок уроку.

Школа двері вам відкрила, бо знання – велика сила. 
І закликає вчитись вас. Тож навчайтесь! В добрий час!

  Урок закінчено, малята!
 При цих словах вам треба встати.
Ви гарно так відповідали, що ставлю всім 12 балів!    

Ну, а тепер часу не гайте, гарненько парами ставайте.
Категорія: Робота класного керівника | Додав: ГЕММА
Переглядів: 15775 | Завантажень: 1119 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: