Четвер, 25.04.2024, 11:19

Мій сайт

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 606
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Поради батькам

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
Рівень навчальних досягнень учнів                    Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів


І рівень початковий                                        Учень (учениця) засвоїв(-ла) знання у формі окремих фактів,                          
                                                                        елементарних уявлень, які може відтворити; володіє різними                         
            1,2,3 бали                                             видами умінь на рівні копіювання зразка  виконання способу           
                                                                        діяльності; виконує самостійну роботу під безпосереднім                                           
                                                                        керівництвом учителя, але допомогу не може сприйняти відразу,    
                                                                        а потребує   детального кількаразового її пояснення.
 

ІІ рівень – середній                                      Учень (учениця) володіє знаннями у формі понять, відтворює їх  
         4,5,6 балів                                              зміст, ілюструє  прикладами з підручника, може встановлювати  
                                                                       засвоєні внутрішньопонятійні зв’язки; відповідь будує у 
                                                                       засвоєній послідовності; виконує способи діяльності за зразком в 
                                                                       подібній ситуації; самостійно працює зі значною допомогою       
                                                                       вчителя.


ІІІ рівень – достатній                                  Учень (учениця)  володіє поняттями, відтворює їх зміст, ілюструє 
                                                                       не тільки відомими, а й новими прикладами, встановлює відомі  
            7,8,9, балів                                           внутрішньопонятійні і міжпонятійні зв’язки; вміє розпізнавати  
                                                                       об’єкти, які охоплюються засвоєними поняттями; під час відповіді  
                                                                       може відтворити засвоєний зміст в іншій послідовності,  не 
                                                                       змінюючи логічних зв’язків; вміннями володіє на рівні 
                                                                       застосування способу діяльності за аналогією; самостійні роботи 
                                                                       виконує з незначною допомогою вчителя; володіє вміннями 
                                                                       виконувати окремі етапи розв’язання проблеми і застосовує їх у 
                                                                       співробітництві з учителем (частково-пошукова діяльність).


ІV рівень – високий                                         Учень (учениця) володіє системою понять в межах, визначених  
         10,11,12 балів                                        навчальними програмами, встановлює як внутрішньопонятійні, так  
                                                                       і міжпонятійні зв’язки; вміє розпізнавати об’єкти, які охоплюються  
                                                                       засвоєними поняттями різного рівня узагальнення, відповідь 
                                                                       аргументує новими прикладами; вміє застосовувати способи 
                                                                       діяльності за аналогією і в нових ситуаціях; самостійні роботи     
                                                                       виконує під опосередкованим керівництвом; виконує елементарні 
                                                                      творчі завдання.


Категорія: Поради батькам | Додав: ГЕММА (07.04.2011) | Автор: Ірина E W
Переглядів: 1167 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: